De HR-desk van Nekovri is een laagdrempelige dienst voor Nekovri-leden. Bij de HR-desk kunt u terecht bij al uw vragen gericht op HR en arbeidsrecht, of als u wilt sparren over deze onderwerpen. Wij kunnen u bovendien voorzien in verschillende standaarddocumenten die betrekking hebben op onder andere arbeidsovereenkomsten, functioneren en beoordelen, ziekte en verlof. De helpdesk is 5 dagen per week tijdens kantooruren bereikbaar. U kunt zowel telefonisch als via e-mail bij ons terecht. Door de snelheid van de HR Desk verliest u geen onnodige en kostbare tijd en kunt u snel de juiste actie ondernemen!
U kunt voor uw HR- en arbeidsrecht-vragen contact op nemen met:
Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon: 040 – 256 52 63
De Grote Beer 9
5215 MR ’s-Hertogenbosch
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Schrijf u in voor onze nieuwbrief