Helpdesk Energie

Nekovri biedt in samenwerking met Lemon Energie op dit moment exclusief aan haar leden een ‘Helpdesk Energie’ aan.

Het beoordelen van een energiecontract kan als lid zeer complex zijn. Het bevat namelijk veel aanvullende voorwaarden, welke wellicht nog veel risicovoller zijn en daarmee goed beoordeeld moeten worden. Daarnaast is het verschil zeer uiteenlopend, hetgeen moeilijk is om het contract op waarde te schatten.

De brancheorganisatie heeft daarom samen met Lemon Energie de ‘Helpdesk Energie’ in het leven geroepen. Hier kun u terecht voor een snelle beoordeling en advies op het gebied van prijs en voorwaarden van uw (toekomstige) energiecontract- en inkoop.

Naast vragen over voorwaarden voor het nieuwe energiecontract, kunt u bij de ‘Helpdesk Energie’ met meer eerstelijns vragen terecht. Om u op weg te helpen hieronder een aantal voorbeeldvragen:

  • Ik moet een nieuw energiecontract afsluiten per 1 januari volgend jaar, maar wat is een verantwoorde keuze?
  • Ik wil investeren in PV-panelen, wat is mijn terugverdientijd? Zijn er subsidies?
  • Ik zit in een energiecollectief, maar de voorwaarden veranderen. Kan dat zo maar?
  • Ik heb vragen over mijn energiefactuur. Hoe komt onderstaande prijs tot stand?
  • Etc.

Omdat het een maatwerk advies betreft, willen we u vragen onderstaande gegevens aan te leveren:

(om het formulier in te vullen dient u in te loggen)

Contact

Luchthavenweg 59 VI
5657 EA Eindhoven
040 256 5263

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Schrijf u in voor onze nieuwbrief

Trotse partner van